2 antwoorden op “‘Topoplossing’”

  1. Het klink redelijk: Schiphol mag groeien als de hinder afneemt, maar feitelijk zegt de minister, u moet het met mij [en de luchtvaartsector] eens worden, dat Schiphol verder mag groeien en voordat er milieuregels komen.

    Ze laat mensen in de kou staan, die willen dat zij zich sterk maakt voor een gezonde leefomgeving . Er zijn handhavingspunten, doch alleen met anticiperende handhaving. De natuur heeft er niets aan een ‘pragmatische aanpak’ waarin geen unitstootlimieten zijn, en compleet onderschat: het klimaat heeft nu een CO2-plafond nodig.

    Wanneer men het groeibesluit juridisch gaat aanvechten?

  2. Een prima oplossing.
    Het zou wel heel verstandig zijn dit in wetgeving vast te leggen, zodat handhaving mogelijk is.
    Ook zal de strafmaat bij overtreding ook in wetgeving vastgelegd moeten worden en toezicht door een onpartijdige partij.
    Ik denk hierbij aan korten van vluchten bij overtreding
    (Helaas zijn we te vaak blij gemaakt met een dode mus)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *