Reageren? Graag!

Heeft u commentaar op of een mening over een artikel op deze site? Of wilt u ook schrijven voor SchipholWatch?

Wij zien graag dat u uw mening deelt met ons en andere bezoekers. Onderaan ieder artikel bestaat de mogelijkheid te reageren. Klik hiervoor op de titel in het overzicht en scroll naar beneden.

Hier wordt u gevraagd uw naam, mailadres en eventueel een website op te geven. Slechts uw naam wordt getoond in uw reactie, het e-mail adres en de website niet.

Als u voor de eerste keer reageert op onze site, wordt ter verificatie een bericht gestuurd naar het door u opgegeven mailadres. Pas nadat u hebt geklikt op de link in dat bericht, wordt uw commentaar getoond op de site.

Wilt u vaker reageren op onze artikelen, dan is het makkelijker een account aan te maken door u te registreren. Na het kiezen van een gebruikersnaam en het opgeven van uw e-mail adres, ontvangt u dan een bevestigingsmail.

Door op de link in die e-mail te klikken, kunt u een wachtwoord instellen. Is dit eenmaal gebeurd, dan kunt u voortaan direct reageren op artikelen.

Webredacteur worden bij SchipholWatch? Zelf nieuws achterhalen en publiceren. Wij staan open voor (vrijwillige) journalisten die kritisch staan tegenover de luchtvaart in het algemeen en Schiphol in het bijzonder. Interesse? Mail ons via info@nullschipholwatch.nl. Voor alle duidelijkheid: wij zijn geen milieuactivisten, maar een groep omwonenden die erg veel hinder ondervinden van de luchthaven.

4 antwoorden op “Reageren? Graag!”

  1. De Schipholgroup is een in mijn ogen immorele organisatie die levens van Nederlanders verpest en hun gezondheid benadeelt door lawaaioverlast, die zelfs een doodsoorzaak kan zijn, zoals onderzoek bewijst. Dit alles onder het mom dat Schiphol de motor van onze economie zou zijn, wat bewezen niet waar is. Het heeft m.i. geen zin om verder met vertegenwoordigers van deze organisatie of de overheid fatsoenlijke gesprekken te voeren.
    Het is tijd voor alle vormen van actie, niet alleen tegen de uitbreiding van Schiphol maar ook tegen de huidige overlast.
    Een of meer massale demonstraties in Amsterdam zou een goed begin kunnen zijn.

  2. Ik was destijds actief in de Stichting Luchtvaartoverlast Leiden en omgeving (opgeheven in 2007, maar er is inmiddels een opvolger in Oegstgeest). Naast inspraak inzake de plannen voor de vijfde baan (Polderbaan) hebben wij ons toen sterk gemaakt voor invoering van de Continuous Descent Approach (CDA). De toenmalige verkeersleiding is inderdaad overgegaan tot toepassing (in de nacht) van deze glijvlucht-nadering. Dat konden we ook checken aan de hand van het radioverkeer met Schiphol ATC. De laatste jaren is de nachtelijke herrie van landende vliegtuigen richting Kaagbaan sterk toegenomen en nu lees ik op sites als deze dat, na de aanvankelijke afspraak om in de nacht zo mogelijk CDA toe te passen, deze afspraak op aandringen van de sector (geheel of gedeeltelijk, dat is mij niet helemaal duidelijk) weer ‘van de baan’ is. Wie kan vertellen hoe het precies zit?

  3. Hallo actiegroep. Even een tip van een boer uit brabant: bij ons is de PAS via de rechter afgeschoten met als motivatie dat verwachte voordelen voor t milieu niet vooraf al toegezegd kunnen worden voor vaststaat dat deze voordelen er ook daadwerkelijk is. Dus dat is met schiphol uitbreiden hetzelfde. Dus eerst stillere vliegtuigen en schonere lucht en dan pas meer vluchten. Doe er uw voordeel mee

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *